– ett föredrag av Per Fectman

Till följd av Covidplandemin stänger land efter land ner sina samhällen, drakoniska lagar införs, människor blir av med sina jobb ifall de inte vill vaccinera sig och ett digitalt hälsopass för att få access till vitala samhällsfunktioner diskuteras bland världens ledare som något helt självklart. Allt baseras på en teori om att det finns virus som gör människor sjuka och att de smittar.

Den som tar sig en titt på själva basen som dessa teorier står på vilket Per Fectman kommer att göra under detta föredrag kommer att finna att det vetenskapliga stödet för att virus och smittsamma sjukdomar finns helt enkelt inte existerar. Detta innebär så klart en stor portion kognitiv dissonans för många då konsekvenserna av dessa fakta är hårresande. Inte bara får vi stå ut med alla restriktioner som våra korrupta politiker infört, skolmedicinen har dessutom felbehandlat människor i hundratals år med ett oerhört lidande och död som följd.

Men vad är det då som orsakar de sjukdomar vi har i vårt samhälle? Per Fectman kommer att gå in på vad en herre som hette Antoine Bechamp hade för teorier kring detta och vad det är som gör att de stämmer bra överens med vad vi kan observera i verkligheten.

När: Söndagen den 20:e mars kl 12.30-16.00

Var: Vi samlas kl 12.30 på busshållplatsen Slättenvägen som ligger i Partille för att att gemensamt gå till lokalen. Kom i tid! Inträde: 100 kr

Efter föredraget går vi till en närliggande restaurang och äter för de som vill.