Vi har försökt att ha is i magen så länge det gått för att kunna genomföra evenemanget som planerat men nu är Linda Karlströms flyg inställt och även Finland har meddelat att de stänger gränsen så det blir omöjligt för Linda Karlström att ta sig till Sverige från Finland och hålla sitt föredrag. Vi har dock för avsikt att genomföra föredraget så snart det finns möjlighet att göra det men i skrivande stund är det osäkert att säga när det kan bli.

Såvida det inte blir mötesförbud även i Sverige så kallar vi i stället ihop till ett mingel där vi samlas vid samma plats som mötesplatsen för att gå vidare till en lämplig restaurang för att äta en bit mat och ventilera händelseutvecklingen i Sverige och världen just nu.

Samlingsplatsen är alltså på Clean Park Flöjtgatan 1A i Västra Frölunda/ Göteborg kl 12:30 söndagen den 29:e mars.

Ni kan fortfarande ta del av förra årets föredrag på bland annat vår Brighteonkanal enligt nedan länk.

Vidare har Linda Karlström deltagit i två av de senaste avsnitten av Radio Cui Bono där vi har haft Paneldiskussioner om Coronahysterin som ni kan ta del av här.