Då har slutligen Youtubecensuren hittat till Föreningen Cui Bonos konto utan att de ens har behagat sig att meddela oss på något vis.

Vi hade det lite på känn då man numera inte får ifrågasätta den officiella historiebeskrivningen eller de lögner så som i övrigt beskrivs av sanningsministeriet. Youtube var till en början en tjänst som erbjöds helt gratis till allmänheten utan någon som helst reklam eller avgifter. Ingenting är dock gratis här i världen, och syftet har med största sannolikhet redan från början varit att skapa ett beroende och en lättja hos den stora massan och när tiden är inne genomföra den censur som vi kan se idag och som inte bara drabbat oss. Det som ett förljuget system fruktar mest är sanningen och avstängningen av vårt konto visar ju på ett sätt att vi är på rätt väg. Youtube är bara en liten del av hela propagandaapparaten vars främsta uppgift är att kontrollera hur vi tänker, ty så länge de kontrollerar våra tankar kan de fortsätta att styra massan till att självmant marschera över den avgrund som väntar i horisonten.

Vi jobbar på att hitta en alternativ videotjänst att lägga upp vårt material så håll utkik på vår hemsida.

Radio Cui Bono avsnitten går att lyssna på via vår spreakerkanal som ännu inte berörts.

Martin för Föreningen Cui Bono