-Ett föredrag med Lasse Wilhelmson

Förfallet av Sverige har de senaste åren gått i expressfart. Alla kan se det varje dag när de går utanför sin ytterdörr men likväl fortsätter makthavarna att hävda att allt är som det ska och bara vi höjer dosen av den medicin som lett oss till den punkt vi är idag, så kommer allt att ordna sig till slut. De som vill belysa problemen och dess bakomliggande faktorer stämplas med epitet och förtalas då makthavarna vet att de inte har en chans i en saklig och ärlig debatt. Lasse kommer att under detta föredrag berätta om sina erfarenheter kring just detta och utgå från sin nysläppta bok ”Ett porträtt med många historier” som också kommer finnas till försäljning.

På grund av att föreningen den senaste tiden blivit utsatta för ett flertal sena lokalavbokningar till följd av ”tips” från åsiktspolisen EXPO så kommer vi denna gång att ses vid nedanstående samlingspunkt och gemensamt gå till lokalen. Kom i tid!

Söndagen den 24 september kl 12:30-16:00 + frågestund

Oves Gatukök Göteborgsvägen 36, Sävedalen/Göteborg